duminică, 5 ianuarie 2014

2013 în oraşul îndrăgostiţilor


Am inramat deja tabloul pentru 2013. L-am asezat cu grija pe peretele cel mai mare din casa, in mijloc, ca sa-l observe toata lumea care vine la mine. A fost un an greu in care mi-ai stat alaturi cu rabdare si iti multumesc. Am purtat cu mandrie bucuria vietii in doi, si am cantat frenetic balade de dragoste pe care ti le-am dedicat in zile de dor. Am ascultat cu respiratia taiata primul tau "Te iubesc" si am visat la alti ani incarcati cu aceleasi emotii.

Si m-am semnat, ca orice alt artist, undeva jos in coltul din dreapta, cu litere mari si clare, ca sa inteleaga toti invitatii, cine a pictat capodopera de pe peretele sufletului meu. "Te iubesc", am scris in loc de nume, pentru ca numele meu dispare cand suntem doi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu